مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-23حوادث

پزشک معالج بیماران کرونایی که تاکنون به کرونا مبتلا نشده است


30 صبح امروز بود که صدای فریاد خانمی در بخش اورژانس بیمارستان امام حسن(ع) به گوش می رسید و با عصانیت فریاد می زد که دکتر کجاست؟ چرا هیچ کسی به بیماران رسیدگی نمی کند.

- ایسنا/خراسان شمالی ساعت 4:30 صبح امروز بود که صدای فریاد خانمی در بخش اورژانس بیمارستان امام حسن(ع) به گوش می رسید و با عصانیت فریاد می زد که دکتر کجاست؟ چرا هیچ کسی به بیماران رسیدگی نمی کند.

صدای خانم را که شنیدم به اتاق معاینه رفتم اما هیچ کسی آنجا نبود، دنبال صدا را گرفتم تا خانمی که در حال فریاد زدن بود را پیدا کردم و به وی گفتم من پزشک اورژانس هستم و مریض چه کسی است تا او را معاینه کنم.

تو کجایی؟ چرا خوابی؟ این را آن خانم با عصبانیت به دکتر اورژانس گفت، اما دکتر در آرامش کامل گفت، من اینجا هستم و مریض چه کسی است تا او را معاینه کنم.

دکتر شکریان مسئول اورژانس بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد که بیماران مبتلا به کرونا در آنجا پذیرش می شود، دو دختر خانم مذکور که به کرونا مبتلا شده اند را مورد معاینه قرار می دهد و دو دختر همراه با مادر به بخش سی تی اسکن برای گرفتن عکس از ریه ها فرستاده می شود اما زمانیکه مادر نگران دوباره به بخش اورژانس برای نشان دادن عکس ها نزد پزشک می آید با نگهبان جلوی درب اورژانس درگیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک معالج بیماران کرونایی که تاکنون به کرونا مبتلا نشده است

پزشک معالج بیماران کرونایی که تاکنون به کرونا مبتلا نشده است