مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:212021-08-23سياسي

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری باید هرچه سریعتر برگزار شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران استخدام رسمی نیروهای شهرداری تهران را در گروی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران دانست و گفت: طبق روال گذشته این آزمون باید سریعتر برگزار شود.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران استخدام رسمی نیروهای شهرداری تهران را در گروی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران دانست و گفت: طبق روال گذشته این آزمون باید سریعتر برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر تشکری هاشمی درباره تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به عنوان نهاد عمومی و غیر دولتی تابع قوانین استخدامی خود شهرداری است.

طبق روال گذشته در شهرداری تهران هر 4 سال، تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری برای استخدام رسمی از طریق برگزاری آزمون و بر اساس یک سری شرایط از جمله تحصیلات، سنوات و وجود پست سازمانی انجام می شود.

تشکری هاشمی افزود: در شورای شهر پنجم یک مجوز جذب نیرو اخذ شد که شورای شهر ششم نسبت به آن تذکر داد، چرا که شهرداری تهران به اندازه کافی نیروی متخصص و نیروی اجرایی دارد اما باید تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران از طریق آزمون انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تصریح کرد: ما از سازمان اداری و استخدامی خواستیم که نامه قبلی را از وضعیت جذب نیرو به تبدیل وضعیت نیرو اصلاح کند و طبق روال گذشته آزمون تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری باید هرچه سریعتر برگزار شود

آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری باید هرچه سریعتر برگزار شود