مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-23اقتصادي

270هکتار مراتع آذربایجان غربی در آتش سوخت


مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری آذربایجان غربی از وقوع آتش سوزی در 270 هکتار از مراتع و جنگل های استان طی سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هادی قاسمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه امسال به دلیل خشکسالی در استان وقوع حوادث آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان افزایش یافته است، اظهار کرد: میزان آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان امسال سه برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه این میزان آتش سوزی در قالب 25 فقره و 31 پرونده رخ داده است، افزود: کاهش بارندگی ها دلیلی دیگر برافزایش آتش سوزی هاست چرا که به خاطر خشکسالی در مراتع احتمال آتش سوزی ها نیز رو به رشد گذاشته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: امسال در مراتع و جنگل های شهرستان های شوط، سلماس، سردشت، ارومیه، شاهین دژ و پیرانشهر آتش سوزی هایی رخ داده که با تلاش مسئولان استانی و یگان حفاظت این اداره کل و جوامع محلی خاموش شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از فعالیت 15 تیم اطفای حریق در استان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 7 تیم در سردشت، 4 تیم در ارومیه، 2 تیم در پیرانشهر و یک تیم در شاهین دژ به همراه یک تیم در شهرستان مهاباد فعال هستند.

قاسمی از اختصاص 200 میلیون تومان برای تجهیز تیم های حریق اطفا استان خبر داد و اضافه کرد: 99 درصد آتش سوزی ها تحت تأثیر عوامل انسانی است و 90 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

270هکتار مراتع آذربایجان غربی در آتش سوخت

270هکتار مراتع آذربایجان غربی در آتش سوخت