مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-23اقتصادي

عملیات عمرانی میدانگاه صالحیه (ع) وارد فاز دوم اجرا شد


کارگاه عمرانی شهرداری منطقه یک جهت ساماندهی و آماده سازی کامل میدانگاه صالحیه (ع)، با پایان یافتن برنامه های دهه اول محرم وارد فاز دوم اجرا شد.

- کارگاه عمرانی شهرداری منطقه یک جهت ساماندهی و آماده سازی کامل میدانگاه صالحیه (ع)، با پایان یافتن برنامه های دهه اول محرم وارد فاز دوم اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید افشاری معاون فنی و عمران شهرداری منطقه یک اظهار داشت: با جمع آوری پایانه حمل و نقل عمومی در ضلع جنوب میدان تجریش، عملیات اجرایی عمرانی میدانگاه صالحیه (ع) با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری آغاز و محوطه ای به مساحت بیش از 5 هزار و 800 متر مربع برای احداث میدانگاه و اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و گردشگری حصار کشی شد.

افشاری افزود: از ابتدای کار جهت تجهیز کارگاه سکوهای بتنی موجود پایانه تجریش که محل سوار و پیاده شدن مسافرین بود به حجم تقریبی 300 متر مکعب تخریب و جمع آوری شد.

وی گفت: آسفالت محوطه پایانه نیز جهت رسیدن به کدهای ارتفاعی مورد نیاز در سطحی بالغ بر 5 هزار و 500 مترمربع و با حجم تقریبی یک هزار و 500 مترمکعب تخریب و جمع آوری و تأسیسات آب، برق، گاز و کنترل ترافیک که در زیر محوطه قرار داشت با هماهنگی نهادهای خدمات رسان جا به جا و بالغ بر 2 هزار متر طول لوله کشی برای آبیاری فضاهای سبز و آبرسانی آب نماها اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی میدانگاه صالحیه (ع) وارد فاز دوم اجرا شد

عملیات عمرانی میدانگاه صالحیه (ع) وارد فاز دوم اجرا شد