مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-23سياسي

لزوم پیگیری راه اندازی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به وعده رییس دانشگاه آزاد مبنی بر ایجاد دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد، گفت: مجموعه علوم پزشکی باید این مسئله را پیگیری کند.

- ، علی بیگ زاده صبح دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد بجنورد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و با هنر را ترویج کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: فرهنگ این دو شهید باید برای نسل های بعد باقی بماند زیرا منشی ارزشمند است.

وی افزود: در این هفته خدماتی که نظام برای مردم داشته به بهره برداری خواهد رسید و برخی از پروژه های دیگر کلنگ زنی خواهد شد.

بیگ زاده با تقدیر از گروه های جهادی برای کمک رسانی به کادر درمان، گفت: بسیج دانشجویی به کمک راه اندازی مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد آمده و انتظار ما از مجموعه بسیج دقیقاً همین فعالیت های جهادی است.

معاون استاندار خراسان شمالی بیان داشت: باید تمامی دستگاه ها امکانات خود را برای مقابله با ویروس و دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور رییس دانشگاه آزاد در خراسان شمالی، افزود: رییس دانشگاه آزاد در این سفر قول راه اندازی دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد را داد؛ لذا دانشگاه علوم پزشکی باید این مسئله را پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگیری راه اندازی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد

لزوم پیگیری راه اندازی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد بجنورد