مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-23ورزشي

چگونگی فعالیت رشته های مختلف ورزشی در شرایط شیوع کرونا


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به لزوم رعایت کامل دستورالعمل های مرتبط با شرایط شیوع کرونا، چگونگی فعالیت رشته های مختلف ورزشی در این شرایط را تشریح کرد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به لزوم رعایت کامل دستورالعمل های مرتبط با شرایط شیوع کرونا، چگونگی فعالیت رشته های مختلف ورزشی در این شرایط را تشریح کرد.

محسن سالاری دوشنبه اول شهریور به خبرنگاران گفت: تا زمان قرار داشتن در وضعیت قرمز شیوع کرونا، هیچ یک از رشته های ورزشی امکان فعالیت در فضاهای سرپوشیده را نخواهند داشت.

سالاری با تاکید براینکه مجوز فعالیت برای هیچ باشگاهی در رشته های مختلف، به دلیل حاکمیت شرایط قرمز کرونایی در فارس، صادر نشده است، گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا و اعلام وزارت ورزش و جوانان، تنها 13 رشته از کل رشته های ورزشی در این شرایط امکان فعالیت را دارند.

این مقام مسئول گفت: رشته های تنیس، تیراندازی با اهداف پروازی، تیرو کمان، چوگان، دو و میدانی، سوارکاری، قایقرانی (جز دراگون بوت)، کوهنوردی، گلف، موتوری سواری و اتومبیل رانی، دوچرخه سواری و ورزش های آبی در استخرهای روباز، مجوز فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی فعالیت رشته های مختلف ورزشی در شرایط شیوع کرونا

چگونگی فعالیت رشته های مختلف ورزشی در شرایط شیوع کرونا