مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-23سياسي

محمدرضا حکیمی؛ استادی عدالت خواه، حق گو و آزادمرد


عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بسیاری از جوانان و شخصیت های اجتماعی وام دار روحیه عدالت خواهی، - ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بسیاری از جوانان و شخصیت های اجتماعی وام دار روحیه عدالت خواهی، حق گویی و آزادمردی استاد محمدرضا حکیمی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی الهی خراسانی در گفت وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت درگذشت استاد محمدرضا حکیمی در رابطه با این متفکر و مجتهد شیعی، اظهار کرد: مرحوم استاد محمدرضا حکیمی از چهره های برجسته علمی و فرهنگی خراسان و مشهد و از شاگردان ممتاز و نزدیک به مرحوم آیت الله شیخ مجتبی قزوینی به شمار می رفتند.

شیخ مجتبی قزوینی از اساتید برجسته معارف اهل بیت(ع) در حوزه علمیه مشهد بود که شاگردان بسیاری را تربیت کرد و مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی و بسیاری از بزرگان دیگر به شاگردی ایشان افتخار می کنند.

استاد حکیمی نیز استفاده های بسیاری در آموختن معارف اهل بیت(ع)، نگاه انتقادی به فلسفه ملاصدرا، علوم غریبه و دانش های مرتبط با سیر و سلوک از دانش شیخ مجتبی قزوینی بردند.

وی با بیان اینکه شخصیت استاد حکیمی به سه بُعد علمی، اجتماعی و اخلاقی تقسیم می شود، افزود: در رابطه با بعد علمی شخصیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا حکیمی؛ استادی عدالت خواه، حق گو و آزادمرد

محمدرضا حکیمی؛ استادی عدالت خواه، حق گو و آزادمرد