مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:052021-08-23اقتصادي

افزایش 2 برابری متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز/ اجساد در نوبت تدفین قرار دارند


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از جهش آمار اموات کرونایی در وادی رحمت خبر داد و گفت: طی یک ماه اخیر، میزان متوفیان کرونا در تبریز دو برابر شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از جهش آمار اموات کرونایی در وادی رحمت خبر داد و گفت: طی یک ماه اخیر، میزان متوفیان کرونا در تبریز دو برابر شده است.

فرخ جلالی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا در اواخر سال 98 تاکنون، 14 هزار و 644 نفر در تبریز تدفین شده اند که 5832 نفر از آن ها، اموات کرونایی بودند.

وی با هشدار نسبت به افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در تبریز، تصریح کرد: اکنون تعداد متوفیان کرونایی با دو برابر افزایش به روزانه 17 نفر رسیده است.

وی با انتقاد از شهروندان به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در وادی رحمت تبریز، گفت: در حالی که بارها اعلام کرده ایم، حتی برای تشییع و تدفین اموات عادی، 10 نفر از بستگان نزدیک حضور یابند، شاهد حضور گروه های 100 نفره در مراسمات هستیم.

جلالی با بیان این که بر اساس ابلاغ ستاد پیشگیری کرونا، موظف به بستن ورودی های وادی رحمت هستیم، ادامه داد: به خاطر رفاه حال شهروندان از این کار صرف نظر کرده بودیم ولی اگر مردم رعایت نکنند، قطعا نسبت به مسدود کردن ورودی های مجموعه اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز/ اجساد در نوبت تدفین قرار دارند

افزایش 2 برابری متوفیان کرونایی در وادی رحمت تبریز/ اجساد در نوبت تدفین قرار دارند