مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-23سياسي

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند


مردم به مسائل شرعی وقف حساس هستند و مراعات می کنند ولی متاسفانه برخی مسئولان و مدیران حریم وقف و موقوفات را رعایت نمی کنند و مسئولان ارشد هم حمایت لازم را از اداره کل اوقاف ندارند.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: مردم به مسائل شرعی وقف حساس هستند و مراعات می کنند ولی متاسفانه برخی مسئولان و مدیران حریم وقف و موقوفات را رعایت نمی کنند و مسئولان ارشد هم حمایت لازم را از اداره کل اوقاف ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در سوگواره بصیرت عاشورایی که با محوریت گرامیداشت پیرغلامان حسینی در بقعه علی بن بابویه قمی برگزار شد اظهار کرد: محدودیت های کرونایی سبب شده است مانند گذشته، مجالس حسینی با حضور گسترده همه مردم برگزار نشود اما استفاده از فضای مجازی در این زمینه تا حدی تاثیرگذار بوده و جبران مافات کرده است.

وی افزود: همه ما دوست داریم در رکاب حضرت مهدی(عج) جانبازی کنیم و در مسیر حق و حقیقت گام برداریم، در واقع با جان و مالمان ایشان را یاری نموده و یاری گر حضرت باشیم که یکی از راهکارهای این مسئله، وقف است زیرا موقوفات همیشه باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند

برخی از مدیران و مسئولان حریم موقوفات را رعایت نمی کنند