مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-23سياسي

تداوم تعطیلی کتابخانه ها/ کتابداران در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند


مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره تداوم تعطیلی کتابخانه های عمومی استان بر لزوم قرارگیری کتابداران در اولویت دریافت واکسن کرونا تأکید کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت کتابخانه های عمومی در خراسان رضوی، اظهار کرد: همزمان با شروع تعطیلات سراسری از هفته گذشته، بر اساس دستورالعمل نهاد کتابخانه های عمومی کشور کلیه کتابخانه های عمومی سراسر کشور از جمله استان خراسان رضوی تعطیل هستند و این تعطیلی حداقل تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس تا اطلاع ثانوی کلیه خدمات و برنامه های کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تعطیل بوده و امکان امانت کتاب و حضور در سالن های مطالعه فراهم نیست.

سبزیان در خصوص زمان از سرگیری فعالیت های کتابخانه های عمومی استان، تصریح کرد: منتظر دستورالعمل جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای از سرگیری فعالیت ها یا تداوم تعطیلی در هفته های آینده هستیم.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به تلاش های این نهاد برای واکسیناسیون کتابداران، تصریح کرد: با توجه به اینکه کتابداران از جمله مشاغل خدماتی بوده که در ارتباط مستقیم با شهروندان قرار دارند، مکاتباتی در جهت قرارگیری این افراد در اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی کتابخانه ها/ کتابداران در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند

تداوم تعطیلی کتابخانه ها/ کتابداران در اولویت دریافت واکسن قرار گیرند