مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-23سياسي

برگزاری نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای اصفهان با حضور سرلشکر سلامی


در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان اصفهان با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا در این استان تشریح شد .

- در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان اصفهان با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا در این استان تشریح شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سرادر سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امروز ( دوشنبه) در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا باحضورسردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح از همان ابتدای شیوع بیماری وارد میدان شده اند و در حال حاضر در موج پنجم تمام توان و امکانات خود را به به کارگرفته اند.

سرادر فدا افزود: سپاه در صدد سرعت بخشیدن به به روند واکسیناسیون است.

وی به فعالیت های گروه های جهادی بسیج و سپاه در مناطق محروم کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای سپاه در منطقه زلزله زده سی سخت همچنان فعال و مشغول خدمات رسانی هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: قرارگاه صاحب الزمان(عج) در رصد و کنترل بازار و مبارزه با احتکار فعال است و در این زمینه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای اصفهان با حضور سرلشکر سلامی

برگزاری نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای اصفهان با حضور سرلشکر سلامی