مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-23سياسي

آغاز پویش کتابخوانی کتاب «تنها گریه کن» از خانه یک شهید


پویش کتابخوانی کتاب «تنها گریه کن» به تناسب شخصیت زینب گونه راوی کتاب در ایام محرم و صفر با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه و سازمان صداوسیما در سطح ملی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب تنها گریه کن که روایت زندگی پر ماجرا و خواندنی خانم اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان است، در منزل شهید معماریان و با حضور مادر گرانقدر شهید، راوی این کتاب و عوامل پویش این مسابقه از انتشارات حماسه یاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین کاجی، راوی دفاع مقدس با اشاره به عظمت کار مادران شهدا بیان داشت: این سومین پویش بزرگ کتابخوانی است که توسط انتشارات حماسه یاران برگزار می شود و این دفعه تصمیم گرفتیم با هدف معرفی الگوی زن مسلمان جهادی و طراز انقلاب اسلامی به جامعه، پویش کتابخوانی کتاب تنها گریه کن به روایت مادر شهید معماریان را کلید بزنیم.

 اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان در ادامه جلسه، حجت الاسلام کتابی دبیر پویش های کتابخوانی انتشارات حماسه با اشاره به جزییات این مسابقه گفت: پویش کتابخوانی کتاب تنها گریه کن به تناسب شخصیت زینب گونه راوی کتاب، در ایام محرم و صفر با همکاری مرکز رسانه ای شیرازه و سازمان صداوسیما در سطح ملی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش کتابخوانی کتاب «تنها گریه کن» از خانه یک شهید

آغاز پویش کتابخوانی کتاب «تنها گریه کن» از خانه یک شهید