مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-23اقتصادي

برنامه ضرغامی برای زخم های کرونا چیست؟


با نزدیک شدن پایان اعتبار بسته حمایتی دولت دوازدهم برای جبران خسارت های کرونا به ویژه در صنعت گردشگری که متحمل زیان چندهزارمیلیاردی شده، شیوه حمایت در دولت بعدی و در برنامه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، - با نزدیک شدن پایان اعتبار بسته حمایتی دولت دوازدهم برای جبران خسارت های کرونا به ویژه در صنعت گردشگری که متحمل زیان چندهزارمیلیاردی شده، شیوه حمایت در دولت بعدی و در برنامه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محل سوال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز نشان می دهد برنامه ای متقاوت از آن چه هم اکنون برای حمایت از مشاغل آسیب دیده گردشگری و صنایع دستی درحال اجرا است، پیشنهاد نشده است.

در کلیات این برنامه 22 صفحه ای چندین بار فقط به رکود ایجادشده در صنعت گردشگری به واسطه بحران کرونا و توقف سفرهای بین المللی اشاره شده و از آن ها به عنوان تهدید جدی در صنعت گردشگری یاد شده است، اما به میزان خسارت های مالی و بیکاری ها و همچنین علاج برای آن، راه کاری پیشنهاد نشده است.

حتی در بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی نسبت به بیکاری و تعطیلی بلندمدت موزه داران و تولیدکنندگان صنایع دستی و زیان مالی که از محل کرونا به این دو بخش وارد شده، اشاره خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ضرغامی برای زخم های کرونا چیست؟

برنامه ضرغامی برای زخم های کرونا چیست؟