مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-23پزشكي

قفسه های داروخانه های خراسان شمالی در موج پنجم کرونا خالی تر از همیشه


رییس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: قفسه های داروخانه های این استان در موج پنجم کرونا خالی تر از همیشه بود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس انجمن داروسازان خراسان شمالی گفت: قفسه های داروخانه های این استان در موج پنجم کرونا خالی تر از همیشه بود.

دکتر آرمان ریحانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که داروخانه های این استان در موج پنجم کرونا با آن مواجه بود کمبود دارو بوده است، اظهارکرد: در موج پنجم کرونا علاوه بر اینکه با کمبود داروهای خارجی مواجه بودیم، برای تامین داروهای معمولی و همچنین داروهایی که برای درمان بیماری کووید 19 نیز استفاده می شد، با مشکل مواجه بودیم.

وی افزود: از سوی دیگر مشکل افزایش قیمت داروها نیز مدتی که داروسازان را آزار می دهد و بارها اعلام کرده ایم که این افزایش قیمت سبب می شود تا قفسه داروخانه ها روز به روز خالی تر شود و بالاتر رفتن قیمت داروها سبب شد تا داروخانه ها توان کمتری برای خرید داروهای مورد نیاز بیماران به خصوص بیماران مبتلا به کرونا را داشته باشند.

دکتر ریحانی در پاسخ به این سوال که آیا داروخانه های استان هنوز با کمبود سرم مواجه هستند، بیان کرد: هنوز کمبود سرم در داروخانه های استان وجود داردو به صورت قطره چکانی میان داروخانه ها توزیع می شود و بیشتر به داروخانه هایی که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفسه های داروخانه های خراسان شمالی در موج پنجم کرونا خالی تر از همیشه

قفسه های داروخانه های خراسان شمالی در موج پنجم کرونا خالی تر از همیشه