مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-23اقتصادي

هفته دولت 55 پروژه در قرچک افتتاح می شود


فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح و بهره برداری از 13 پروژه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی و 42 طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح تعدادی از پروژه ها در هفته دولت اظهار کرد: 13 پروژه عمرانی با اعتباری حدود 450 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 40 نفر، افتتاح و به بهره برداری می رسد که سهم مهمی در ارتقای زیرساخت های شهری و روستایی خواهند داشت.

خطیبی گفت: همچنین 42 طرح صنعتی با اشتغالزایی برای 925 نفر با اعتباری بالغ بر 2415 میلیارد ریال در شهرک صنعتی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار قرچک افزود: در حوزه آموزش مدرسه 18 کلاسه عترت و مدرسه 12 کلاسه شهریار دربانی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال به بهره برداری می رسند که در کاهش تراکم دانش آموزی منطقه بسیار مفید خواهند بود.

خطیبی بیان کرد: همچنین تعدادی پروژه روستایی در هفته دولت افتتاح می شوند که از جمله آن می توان به افتتاح یک پایگاه سلامت در روستای محمدآباد و یک خانه بهداشت در روستای امین آباد اشاره کرد که با مشارکت دهیاری ها و شبکه بهداشت و درمان احداث شده و روستای امین آباد و ساختمان کتابخانه روستای داودآباد از جمله پروژه های مهم روستایی هستند که هفته دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت 55 پروژه در قرچک افتتاح می شود

هفته دولت 55 پروژه در قرچک افتتاح می شود