مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-23بين الملل

با ادامه محاصره سعودی آمریکایی، یک نفتکش مجبور به ترک ساحل یمن شد


ادامه محاصره یمن باعث شد تا یک کشتی نفتی پس از هشت ماه معطلی بدون تخلیه بار خود ساحل یمن را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت نفت ، عصام المتوکل سخنگوی شرکت نفت یمن در این باره گفت که کشتی نفتی مذکور مجوز سازمان ملل را برای تخلیه بار خود در بندر الحدیده را داشت اما ائتلاف سعودی مانع این کار شد.

این کشتی 29,987 تن گازوییل داشت.

این مقام یمنی سپس گفت که ائتلاف سعودی هم اکنون دو کشتی با بار بنزین و گازوییل و دو کشتی با بار گاز مایع را در بلاتکلیفی گذاشته و برخی از این کشتی ها بیش از هشت ماه است که منتظر صدور مجوز برای تخلیه در بندر الحدیده هستند.

او با بیان اینکه اقدام دولت سعودی دزدی دریایی است، به سکوت جامعه جهانی اشاره کرد و گفت که هیأت ها و نهادهای مرتبط با سازمان ملل در یمن با ممانعت از ورود کشتی های حامل سوخت به بنادر همراهی می کنند که عامل چند برابر شدن مشکلات و درد و رنج های مردم یمن است.

سه شنبه هفته پیش  خالد سهیل رییس بیمارستان الثوره العام استان محاصره شده الحدیده یمن درباره خطر جدی ادامه توقیف کشتی های حامل سوخت یمنی ها توسط ائتلاف سعودی هشدار داد و گفت که برای راه اندازی ژنراتورها و مصرف روزانه حدود 830 کیلو جریان الکتریکی در این بیمارستان، روزانه به 4000 لیتر گازوییل نیاز است و هر لحظه ترس آن وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ادامه محاصره سعودی آمریکایی، یک نفتکش مجبور به ترک ساحل یمن شد

با ادامه محاصره سعودی آمریکایی، یک نفتکش مجبور به ترک ساحل یمن شد