مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-23اقتصادي

آخرین شرایط فعالیت های پژوهشی در روزهای کرونایی


معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در اطلاعیه ای، نحوه انجام فعالیت های پژوهشی دانشجویان را با توجه به ادامه شرایط قرمز کرونایی تشریح کرد.

- معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه در اطلاعیه ای، نحوه انجام فعالیت های پژوهشی دانشجویان را با توجه به ادامه شرایط قرمز کرونایی تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این اطلاعیه با توجه به ادامه شرایط هشدار قرمز شهر تهران به منظور مدیریت فعالیت های پژوهشی دانشجویان از تاریخ 31 مرداد تا اطلاع ثانوی، ضرورت دارد فعالیت پژوهشی در آزمایشگاه ها و کارگاه های پردیس مرکزی و دانشکده کشاورزی همچنان در وضعیت بین سطح 3 و سطح 4 مدیریت شود.

بر این اساس لازم است مجوز فعالیت پژوهشی و حضور در آزمایشگاه صرفا برای دانشجویان بومی و دانشجویانی که در حال حاضر در خوابگاههای زیر نظر دانشگاه ساکن هستند، صادر شود.

صدور مجوز فعالیت در آزمایشگاه توسط کمیته ایمنی دانشکده ها به تعداد محدود و الزاما برای موارد ویژه و ضروری با ظرفیت حداکثر 50 درصد افراد مشمول سطح 3 انجام شود.

صدور مجوز فعالیت، مشروط به نظارت و هدایت استاد راهنما و کمیته ایمنی دانشکده امکان پذیر است.

به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته ایمنی دانشکده ها نظارت کاملا سخت گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه ها اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین شرایط فعالیت های پژوهشی در روزهای کرونایی

آخرین شرایط فعالیت های پژوهشی در روزهای کرونایی