مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-23ورزشي

چند ساعت تا پایان ضرب الاجل میزبانی در تهران/ AFC چند میلیون دلار می خواهد؟


امروز یا فردا آخرین فرصت ایران و صداویسما برای پاسخگویی به AFC است و در صورتی که دو طرف به توافق نرسند، دیدار تیم ملی به خارج از خانه و زمین سوم منتقل می شود.

- امروز یا فردا آخرین فرصت ایران و صداویسما برای پاسخگویی به AFC است و در صورتی که دو طرف به توافق نرسند، دیدار تیم ملی به خارج از خانه و زمین سوم منتقل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فاصله 10 روز تا نخستین بازی تیم ملی در انتخابی جام جهانی قطر، هنوز محل میزبانی ایران از سوریه مشخص نشده و AFC در انتظار دریافت پاسخی از صداوسیمای ایران در ارتباط با مسائل مربوط به حق پخش تلویزیونی است! در حالی که بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا در جهان و لغو بازی ها، فیفا حکم به میزبانی کشورها داده است، تیم ملی برای میزبانی بازی های خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی به مشکل برخورده و AFC حق پخش تلویزیونی را گروکشی کرده تا مناقشه قدیمی خود با صداوسیما را حل و فصل کند.

* پایان ضرب الاجل تا ساعاتی دیگر رایزنی میان مسئولان ایرانی و خارجی از چندین روز قبل ادامه دارد اما تا به حال پاسخ قانع کننده ای که منجر به تایید میزبانی تیم ملی در تهران شود، به AFC ارسال نشده است.

از چندین روز پیش تاکنون که میرشاد ماجدی آخرین هشدارها را در سایت فدراسیون فوتبال داده بود، مهلت زیادی نمانده و مطابق شنیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ساعت تا پایان ضرب الاجل میزبانی در تهران/ AFC چند میلیون دلار می خواهد؟

چند ساعت تا پایان ضرب الاجل میزبانی در تهران/ AFC چند میلیون دلار می خواهد؟