مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-23اجتماعي

بی سوادان را برای ثبت نام درکلاس های سوادآموزی تشویق کنید


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم گفت: ازدستگاه های اجرایی و باسوادان انتظار است تا بی سوادان وکم سوادان را برای ثبت نام درکلاس های سوادآموزی تشویق و راهنمایی کنند.

- ایسنا/قم معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قم گفت: ازدستگاه های اجرایی و باسوادان انتظار است تا بی سوادان وکم سوادان را برای ثبت نام درکلاس های سوادآموزی تشویق و راهنمایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی استان با اشاره به اینکه ثبت نام در کلاس های دوره سوادآموزی به صورت رایگان می باشد، اظهار کرد: از تمام باسوادان و دستگاه های اجرایی انتظار داریم تا افراد محروم از نعمت سواد و کم سوادان را برای باسواد شدن و تداوم سوادآموزی شناسایی، تشویق، دعوت و راهنمایی کنند.

وی گفت: از شاخص های توسعه و پیشرفت هرکشور و جامعه ای ارتقای نرخ باسوادی هرفرد می باشد و توجه برای رسیدن به عدالت، بهره مندی آحاد جامعه از حداقل مهارت سواد خواندن و نوشتن می باشد.

وی اضافه کرد: دوره سوادآموزی از پایه های اصلی نظام آموزش بزرگسالان است که با چهارصد ساعت آموزش مهارت های آموزش خواندن و نوشتن، درک و فهم متن های ساده فارسی و چهار عمل اصلی ریاضی، روخوانی قرآن کریم را آموزش می بینند و گواهی نامه قبولی این دوره برابر با پایان سوم ابتدایی محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سوادان را برای ثبت نام درکلاس های سوادآموزی تشویق کنید

بی سوادان را برای ثبت نام درکلاس های سوادآموزی تشویق کنید