مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-23سياسي

فرمانده انتظامی گراش منصوب شد


طی آیینی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس  فرمانده جدید انتظامی شهرستان گراش منصوب شد.

- ، یکشنبه شب در آیینی با حضور سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس و تنی چند از مسئولان استانی، شهرستانی و خیرین امنیت ساز فرمانده جدید انتظامی شهرستان گراش منصوب شد.

در این آیین فرماندار گراش طی سخنانی امنیت پایدار این شهرستان را نتیجه اقدامات پیشگیرانه و حاصل فعالیت و عملکرد مؤثر اعضای شورای تأمین و تعامل با مردم دانست و اظهار داشت: تعامل، همدلی و هماهنگی دستگاه های مسئول و مشارکت مردمی مهمترین اصل در تأمین امنیت پایدار شهرستان گراش است.

مجید غلام پور با بیان اینکه گراش یکی از امن ترین شهرستان های استان فارس است، تصریح کرد: این شهرستان در ردیف مناطق امن استان قرار دارد و هم اکنون به لحاظ ضریب امنیتی یکی از شهرستان امن کشور به حساب می آید.

رییس شورای تأمین شهرستان گراش با اشاره به مشارکت مردم و خیرین این شهرستان در تمامی عرصه ها گفت: حضور خیرین در عرصه های مختلف منجر به توسعه و پیشرفت شهرستان می شود.

فرماندار گراش بر نقش تأثیر گذار خیرین در کنار دولت به عنوان بازوان توسعه تاکید و بیان کرد: خیرین گراشی همواره نقش تأثیر گذاری در توسعه شهرستان داشته اند و همین ویژگی باعث شده است تا این شهرستان، از شهرستان های مهم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گراش منصوب شد

فرمانده انتظامی گراش منصوب شد