مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-23سياسي

نام نویسی طرح ملی تلاوت برای دومین بار تا 10 شهریور تمدید شد


نام نویسی دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) برای بار دوم تا تاریخ 10 شهریور ماه 1400 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نام نویسی دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) برای بار دوم تا تاریخ 10 شهریور ماه 1400 تمدید شد.

تمدید دوباره مهلت ثبت نام به دلیل درخواست های علاقه مندان حسین مقدم کیا دبیر طرح ملی تلاوت در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: نام نویسی دور جدید طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) که از اواخر تیرماه آغاز شده بود تا پایان مرداد ماه تمدید شد اما با توجه به درخواست های مکرر کاربران خصوصاً در روستا ها و شهرستان ها مبنی بر عدم دسترسی به اینترنت این مهلت تا 10 شهریورماه تمدید شد.

  دوره هایی برای شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم وی درباره دوره های طرح ملی تلاوت گفت: در دوره جدید طرح ملی تلاوت نوجوانان و نونهالان مستعد در تلاوت قرآن کریم در دو بخش دختران و پسران شناسایی و تحت آموزش و پرورش قرار می گیرند.

همکاری آستان قدس رضوی و وزارت ارشاد در طرح ملی تلاوت وی از همکاری دیگر نهاد ها در اجرای طرح خبر داد و گفت: این طرح با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می شود و این عزیزان کمک های فراوانی به دبیرخانه طرح ملی تلاوت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی طرح ملی تلاوت برای دومین بار تا 10 شهریور تمدید شد

نام نویسی طرح ملی تلاوت برای دومین بار تا 10 شهریور تمدید شد