مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-23سياسي

توزیع 53 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در حاشیه شهر مشهد


فرمانده قرارگاه مردمی شهید سلیمانی خراسان رضوی گفت: طی روزهای گذشته، 13 هزار بسته معیشتی و حدود 40 هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

- به گزارش، اظهار کرد: برای مقابله با این شرایط، سه ظرفیت اصلی وجود دارد که برای به کارگیری و به میدان آوردن این سه ظرفیت، حتمأ باید اقدام قرارگاهی انجام بگیرد.

وی ادامه داد، یکی در حوزه علوم پزشکی، قرارگاه دوم در استانداری که دستگاه های حاکمیتی را هماهنگی کرده و به میدان بیاورند سومین قرارگاه، قرار گاهی است که ظرفیت های مردمی را شناسایی، دعوت، هماهنگ و به میدان بیاورد که بسیج و سپاه با عنوان قرارگاه عملیاتی مردمی شهید سلیمانی این کار را انجام می دهد.

فرمانده قرارگاه مردمی شهید سلیمانی خراسان رضوی با بیان این که در روزهای جدید و پیک پنجم کرونا ، همه فعالیت ها ذیل این قرارگاه و به صورت شبانه روزی در اردوگاه امام رضا (ع) انجام می شود، اضافه کرد: علاوه بر خدمات درمانی و واکسیناسیون، امدادهای معیشتی نیز انجام می گیرد.

توزیع 53 هزار معیشتی و بهداشتی وی به بیان فعالیت های این قرارگاه مردمی پرداخت و گفت: یکی از کارهایی که تیم های امدادی با تأکید بر بیماران کرونایی انجام می دهد، رساندن بسته های معیشتی و بهداشتی به خانواده های درگیر با این بیماری است؛ طی روزهای گذشته از 27 تا 31 مرداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 53 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در حاشیه شهر مشهد

توزیع 53 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در حاشیه شهر مشهد