مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:402021-08-23بين الملل

حمایت ریاض از اقدامات اخیر رییس جمهور تونس/سعید: به عقب بازنمی گردیم


دفتر رییس جمهوری تونس اعلام کرد، وی با یک هیئت دولتی از عربستان دیدار کرده و این هیئت متعهد شده است در میان بحران سیاسی و اقتصادی موجود در تونس، - حمایت ریاض از اقدامات اخیر رییس جمهور تونس/سعید: به عقب بازنمی گردیم دفتر رییس جمهوری تونس اعلام کرد، وی با یک هیئت دولتی از عربستان دیدار کرده و این هیئت متعهد شده است در میان بحران سیاسی و اقتصادی موجود در تونس، حمایت های لازم را از این کشور به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفتر قیس سعید، رییس جمهوری تونس در بیانیه ای اعلام کرد، او در کاخ قرطاج با احمد بن عبدالعزیز قطان، وزیر مشاور عربستان در امور کشورهای آفریقا در صدر یک هیئت دولتی دیدار کرد.

سعید در این دیدار بار دیگر از حمایت پادشاه و ولیعهد عربستان از تونس در این شرایط سخت سیاسی، اقتصادی و بهداشتی و تمایل آن دو بر گسترش و تحکیم روابط قدردانی کرد.

وی افزود، تونس این حمایت های عربستان در این شرایط حساس را فراموش نخواهد کرد و دنبال ارتقای روابط دوجانبه با ریاض است.

قیس سعید درخصوص اقداماتی که اخیرا در دولت اجرایی کرده نیز گفت، هدف از اقدامات استثنایی که اتخاذ شده حفظ تونس از فروپاشی در سایه بحران بی سابقه موجود و رهایی از گزینه هایی است که بیچارگی و فقر ملت را افزایش داده است و منابع آنها را از بین برده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ریاض از اقدامات اخیر رییس جمهور تونس/سعید: به عقب بازنمی گردیم

حمایت ریاض از اقدامات اخیر رییس جمهور تونس/سعید: به عقب بازنمی گردیم