مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-23سياسي

تأمین دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان رودسر طی یک سال اخیر


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خیز پنجم بیماری کرونا در کشور و لزوم تأمین اکسیژن موردنیاز جهت درمان بیماران، گفت: - حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اهمیت وجود اکسیژن در مراکز بیمارستانی اظهار کرد: یکی از حیاتی ترین ملزومات درمانی در بحران کرونا، تأمین اکسیژن موردنیاز برای بیماران است.

وی با اشاره به پیک پنجم با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تأمین دستگاه اکسیژن سازی گفت: با پیگیری های انجام شده و باهمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک دستگاه اکسیژن ساز سانترال 600 لیتری جدید برای بیمارستان شهید انصاری شهرستان رودسر  خبرداری شده است.

وی با بیان اینکه تأمین دستگاه اکسیژن ساز در این برهه از زمان کار آسانی نیست، تصریح کرد: هیئت امنای صرفه جویی ارزی دستگاه اکسیژن ساز رودسر را بااعتبار حدود سه میلیارد تومانی خریداری کرده در حلی که قیمت این دستگاه به نرخ آزاد تقریباً دو برابر است.

به گفته نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، دستگاه اکسیژن ساز جدید به عنوان دومین دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهید انصاری رودسر طی یک سال اخیر بوده که به خدمت درمان بیماران کرونایی آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان رودسر طی یک سال اخیر

تأمین دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان رودسر طی یک سال اخیر