مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:352021-08-23سياسي

کادر درمان به همه ثابت کرد تا چه اندازه می توانند جان بر کف باشند


استاندار گلستان در پیامی روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و کادر درمانی استان که به صورت شبانه روز در صف اول مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند، - ایسنا/گلستان استاندار گلستان در پیامی روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان و کادر درمانی استان که به صورت شبانه روز در صف اول مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند، تبریک گفت.

متن کامل پیام هادی حق شناس به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خدمت به مردم در هر لباس و شغلی شرافتمندانه و ارزشمند است و پزشکی یکی از مشاغلی است که با نجات جان انسان ها و دور ساختن درد و بیماری از آنان می تواند زمینه خوشنودی خانواده ها را فراهم آورد.

اول شهریورماه در تقویم ملی ایران مقارن با زادروز تولد ابوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی با شهرتی بین المللی است که با اقدامی ارزشمند به نام روز پزشک نام گذاری شده است.

شیوع ویروس کرونا در اواخر سال 1398 و ادامه زنجیره آن تا به امروز، میزان از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمان را به همه ثابت کرد و نشان داد این قشر زحمت کش تا چه اندازه می توانند جان بر کف در مقابله با این ویروس منحوس دلاورانه و شجاعانه در میدان حاضر شوند و شهیدانی را در مسیر سلامت مردم این مرز و بوم تقدیم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان به همه ثابت کرد تا چه اندازه می توانند جان بر کف باشند

کادر درمان به همه ثابت کرد تا چه اندازه می توانند جان بر کف باشند