مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-23سياسي

شایسته سالاری در مسئولیت های استانی جزو الزامات دولت انقلابی است


رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تشریح الزامات تشکیل دولت انقلابی، گفت: امتداد دولت انقلابی در ادارات کل، استانداری ها و فرمانداری ها نیازمند شایسته سالاری است.

- با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس، اظهار کرد: در ادامه خلق حماسه مردمی در انتخابات 1400 که در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی برگزار شد، رییس جمهور با بیش از 18 میلیون رأی به عنوان نماد تفکر انقلابی و مدیریت جهادی برگزیده شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اکنون مردم انتظار دارند دولت جوان حزب اللهی که رییس جمهور آن را دولت تحول مبتنی بر بیانیه گام دوم نامید، تشکیل شود که در تحقق خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بتواند گام های اساسی و بلندی را بردارد.

وی در ادامه با اشاره به الزامات دولت مردمی و تحول گرا، افزود: تشکیل دادن دولت قوی مردمی و تحول گرا یا همان دولت جوان حزب اللهی و انقلابی الزاماتی دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اهمیت اتخاذ رویکردهای انقلابی در حرکت دولت، خاطرنشان کرد: اتخاذ نگاه ها و رویکردهای انقلابی و جهادی در حل مسائل و مشکلات جامعه بر اساس راهبرد ما می توانیم ازجمله این الزامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری در مسئولیت های استانی جزو الزامات دولت انقلابی است

شایسته سالاری در مسئولیت های استانی جزو الزامات دولت انقلابی است