مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-22دانش

10 آبان، آخرین مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس ملی داده کاوی در علوم زمین


دبیر اجرایی کنفرانس داده کاوی علوم زمین با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس آغاز شده و تا 10 آبان ماه ادامه دارد، گفت: این کنفرانس 27 آبان ماه در دانشگاه صنعتی اراک برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی دبیر اجرایی کنفرانس داده کاوی علوم زمین با بیان اینکه مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس آغاز شده و تا 10 آبان ماه ادامه دارد، گفت: این کنفرانس 27 آبان ماه در دانشگاه صنعتی اراک برگزار خواهد شد.

دکتر نوید هوشنگی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته حدود 150 مقاله به کنفرانس ارسال شد که از این تعداد 80 مقاله در سایت سیویلکا بارگزاری شد و در دسترس عموم قرارگرفت.

تا امروز حدود 15 مقاله برای این دوره از کنفرانس ارساله شده است.

محور این کنفرانس، نقشه برداری، عمران و معدن است و داوطلبان حوزه شهرسازی و جغرافیا نیز با توجه به ارتباط این رشته ها با علوم زمین می توانند مقالات خود را ارسال کنند.

هوشنگی درخصوص پایان کار مقالات تصریح کرد: مقالات ارسال شده در مباحث نوینی که در کشور وجود دارد مورد بررسی و بحث قرار گرفته و در آخر به وزارت علوم ارسال و در سایت سیویلکا بارگزاری می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند.

وی درباره دستاوردهای این کنفرانس در سال گذشته توضیح داد: بطور کلی دستاورد چنین کنفرانس های علمی تبلیغ آن علم و بیان نوآوری هایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 آبان، آخرین مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس ملی داده کاوی در علوم زمین

10 آبان، آخرین مهلت ارسال مقاله به دومین کنفرانس ملی داده کاوی در علوم زمین