مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-22اجتماعي

46 دختر اسدآبادی زیر 15سال بازمانده از تحصیل به دلیل ازدواج


رییس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از وجود 46 دختر بازمانده از تحصیل این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد از دختران زیر 15 سال اسدآبادی به دلیل ازدواج سال گذشته ترک تحصیل کرده اند.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش اسدآباد از وجود 46 دختر بازمانده از تحصیل این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد از دختران زیر 15 سال اسدآبادی به دلیل ازدواج سال گذشته ترک تحصیل کرده اند.

حسین عسگری مهرور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به 400 دانش آموز دختر و پسر بازمانده از تحصیل در این شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: برخی از دختران شهرستان پس از اتمام کلاس ششم در سالتحصیلی بعد ثبت نام نمی کنند که این امر از دیگر دلایل بازماندن برخی از دختران از تحصیل در سال گذشته بوده است.

وی جذب بازار کار شدن پسران و کرونا را از دیگر دلایل بازماندن از تحصیل دانش آموزان این شهرستان در سال گذشته دانست و افزود: در سال تحصیلی گذشته 67 دانش آموز اسدآبادی کلاس اولی به دلیل شرایط کرونا از تحصیل بازماندند.

عسگری مهرور در ادامه با اشاره به بیش از دو هزار کلاس اولی اسدآبادی در سال تحصیلی 1401-1400 در شهرستان خاطرنشان کرد: درسال گذشته به دلیل آموزش فضای مجازی و دسترسی نداشتن برخی از دانش آموزان شهرستان به گوشی هوشمند و تبلت سه هزار دانش آموز نتوانستند وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 دختر اسدآبادی زیر 15سال بازمانده از تحصیل به دلیل ازدواج

46 دختر اسدآبادی زیر 15سال بازمانده از تحصیل به دلیل ازدواج