مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-22اقتصادي

دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش تا آخر شهریور


رییس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش از دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش ، دکتر محمدرضا رضانیا از دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش خبر داد و گفت: از یکم تا 31شهریور سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های تابعه، ادارت، نهادها، دانشگاه ها، بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، جوامع، تالار بورس و شرکت های خصوصی ملزم به رعایت دور کاری 70 درصدی کارکنان خود هستند و در صورت عدم رعایت،مسئولیت حقوقی بر عهده مدیران مجموعه های مربوطه خواهد بود.

رضانیا تاکید کرد: یگان های نظامی و انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان، امدادی، آب و برق، آتش نشانی و اورژانس از این مصوبه مستثنی هستند.

وی در خصوص ساعت کاری کارکنان این منطقه، اظهار داشت: از یکم شهریور ساعت کاری سازمان، شرکت های تابعه، ادارت، نهادها، دانشگاه ها، بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، جوامع، تالار بورس و شرکت های خصوصی از ساعت 8 صبح تا 14:30 خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش در رابطه با اطلاع رسانی قبلی به ساکنان کیش جهت اجتناب از مسافرت و خارج شدن از جزیره، بیان داشت: کارکنانی که به مسافرت رفتند در هنگام بازگشت به جزیره با استفاده از مرخصی استحقاقی باید دوره قرنطینه خانگی را به مدت 5 روز رعایت کنند و در صورت عدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش تا آخر شهریور

دورکاری 70درصدی کارکنان در منطقه آزاد کیش تا آخر شهریور