مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-22سياسي

منافع شهرضا در آزادراه اصفهان-شیراز دیده خواهد شد


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی که از آزادراه باقی مانده، مسیر ایزدخواست است که از شهرضا عبور می کند، اقدامی که در این راستا انجام دادیم این مسیر را تغییر دادیم به شکلی که منافع شهر ضرر نکند.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در با بیان اینکه آزادراه اصفهان به شیراز یک پروژه ملی است و دو قسمت از این آزادراه در اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفته است، افزود: با افتتاح آزادراه اصفهان-شیراز 130 کیلومتر از مسیر اصفهان به شیراز کوتاه تر و از 480 به 350 کیلومتر کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این آزادراه مسیر تهران به اصفهان حدود یک ساعت کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: آزادراه از سمت شیراز به ایزدخواست هم مورد افتتاح قرار گرفته است، آزادراه شیراز-اصفهان بخش مهمی از کریدور آزادراهی شمال به جنوب کشور است که تکمیل آن ارزش اقتصادی بالایی برای کشور خواهد داشت.

محمودی گفت: بخشی که از آزادراه باقی مانده، مسیر ایزدخواست است که از شهرضا عبور می کند، اقدامی که در این راستا انجام دادیم این مسیر را تغییر دادیم به شکلی که منافع شهر ضرر نکند، جلسه ای در استان بین استاندار اصفهان با استاندار فارس به همراه دو نماینده استان فارس و یکی از نمایندگان اصفهان درباره این آزادراه برگزار شد و انتظار می رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع شهرضا در آزادراه اصفهان-شیراز دیده خواهد شد

منافع شهرضا در آزادراه اصفهان-شیراز دیده خواهد شد