مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:252021-08-22سياسي

نماینده تبریز: چینش کابینه رییسی، مطابق اولویت اقتصاد کشور نیست


وزرای پیشنهادی اقتصادی برای کابینه، قادر به ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی کشور نیستند و این تیم نمی تواند واسطه ای برای ایجاد یک تحول بزرگ باشد.

- وزرای پیشنهادی اقتصادی برای کابینه، قادر به ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی کشور نیستند و این تیم نمی تواند واسطه ای برای ایجاد یک تحول بزرگ باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم گفت: چینش کابینه با لحاظ کردن اولویت های امروز کشور اتفاق نیفتاده است و فردی که این کار را کرده است به اولویت های کشور واقف نبوده است ،در واقع نوع چینش کابینه از این حکایت می کند که رییس جمهور نسبت به اولویت های کشور آگاه نبوده است.

احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با عصر ایران با بیان این مطلب گفت: الان دغدغه کشور بیشتر حول مشکلات اقتصادی است، ضرورت اصلاح اقتصادی را بیش از بیش احساس می کنیم.

تغییر در حوزه های اقتصادی ضروری است اما آنچه که اتفاق افتاده است نشان می دهد که شاید این موضوع دغدغه و اولویت رییس جمهور نیست.

وی ادامه داد: وزراء پیشنهادی اقتصادی قادر به ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی کشور نیستند در واقع این تیم اقتصادی نمی توانند واسطه ای برای ایجاد یک تحول بزرگ باشد، اقتصاد ما باید واقعی شود، اقتصاد مردم پایه تقویت شود و دولت از حوزه اقتصاد خارج شود ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تبریز: چینش کابینه رییسی، مطابق اولویت اقتصاد کشور نیست

نماینده تبریز: چینش کابینه رییسی، مطابق اولویت اقتصاد کشور نیست