مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 00:052021-08-22ورزشي

مراکز ورزشی باید مرتبط با رعایت موازین شرعی فعالیت کنند


باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین صمدانی رییس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با حضرت آیت الله العظمی مهدوی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

   آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار ضمن تشریح فواید ورزش سالم در جامعه به مبانی مهم آن در الگوی اسلامی ایرانی کشور اظهار داشت: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان در این دیدار ضمن تحسین مدیر جوان و انقلابی این هیات ورزشی، اقدامات هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی کرده و بیان داشت: نوع نگرش و اقدامات مثبت و همراه با توسعه قانونی زیرساخت های این سه رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی شایسته برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز ورزشی باید مرتبط با رعایت موازین شرعی فعالیت کنند

مراکز ورزشی باید مرتبط با رعایت موازین شرعی فعالیت کنند