مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 16:552021-08-22سياسي

درخواست قالیباف از ژاپن درباره اموال بلوکه شده


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روابط 90 ساله ایران و ژاپن نشان از عمق و طولانی بودن روابط تاریخی دو کشور دارد، گفت: ارتباطات دو کشور باید بر اساس یک نقشه راه بلندمدتی تعریف شود و لازم است ژاپن نسبت به تحریم های دارویی علیه ایران عکس العمل جدی نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، توشیمیتسو موتگی وزیر امور خارجه ژاپن امروز - یکشنبه - با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار از وزیر خارجه و دولت ژاپن برای اهدای واکسن به کشورمان تشکر کرد و با بیان اینکه روابط 90 ساله ایران و ژاپن نشان از عمق روابط تاریخی دو کشور دارد، افزود: همکاری های بشر دوستانه دو کشور در بخش های مختلف نمادی از دوستی دولت ها و مردم ایران و ژاپن است.

قالیباف با بیان اینکه ذهن مردم ما نسبت به ژاپن مثبت است، ادامه داد: یکی از وظایف پارلمانی دو کشور ارتقای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و باید تلاش کرد که ارتباطات براساس نقشه راه بلندمدتی تعریف شود و امیدواریم همکاری های دو کشور به ویژه در زمینه بشردوستانه، مسائل محیط زیست، بهداشت و بلایای طبیعی نسبت به گذشته گسترش یابد.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی از جمله مسائل مهمی است که لازم است دو کشور به ویژه دولت ها به آن توجه کنند، گفت: درحالی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قالیباف از ژاپن درباره اموال بلوکه شده

درخواست قالیباف از ژاپن درباره اموال بلوکه شده