مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-22حوادث

دستگیری سارق ارز دیجیتال در اردبیل


این فرد نه تنها به سرقت ارز دیجیتال اعتراف کرده بلکه به اقدامات خود برای سرقت در فضای مجازی نیز اعتراف کرده که با هوشیاری پلیس فتا در اردبیل دستگیر و روانه زندان شد - رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: سارق ارز دیجیتال در اردبیل که با شگردهای خاص اخاذی می کرد، دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ علی قهرمان طالع روز شنبه 31مرداد ماه در نشست بررسی جرایم سایبری در اردبیل اظهار کرد: سارق حرفه ای در فضای مجازی با برداشت دو هزار و 500 میلیارد ریال به شکل ارز دیجیتال قصد اخاذی و سودجویی را داشت که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی تصریح کرد: مال باخته ای با مراجعه به پلیس فتا از همراهی دوستش در خرید و فروش های ارز دیجیتال گزارشی داد که در آن فرد سارق قصد برداشت تمامی کیف پول های دیجیتالی او را داشت که با بررسی انجام شده، فرد مورد نظر دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان اردبیل گفت: این فرد نه تنها به سرقت ارز دیجیتال اعتراف کرده بلکه به اقدامات خود برای سرقت در فضای مجازی نیز اعتراف کرده که با هوشیاری پلیس فتا در اردبیل دستگیر و روانه زندان شد.

قهرمان طالع با هشدار به افراد جامعه نسبت به صیانت و حفاظت از اموال خود به ویژه جلوگیری از سودجویان و فرصت طلبان در فضای مجازی برای خالی کردن کیف پول دیجیتال و خرید و فروش های احتمالی ارز دیجیتال افزود: نباید به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق ارز دیجیتال در اردبیل

دستگیری سارق ارز دیجیتال در اردبیل