مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 15:252021-08-22سياسي

تأمین داروهای 1500 بیماران کرونایی در داروخانه مرکزی امام رضا(ع)


با توسعه خدمت رسانی آستان قدس رضوی در زمینه تأمین داروهای بیماران کرونایی، روزانه داروی مورد نیاز یک هزار و 500 بیمار در داروخانه مرکزی امام رضا(ع) عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، دستور 8 ماده ای تولیت آستان قدس برای به فعالیت های خود در این عرصه ادامه می دهد.

تأمین 40 هزار رمدسیویر و 12 هزار آنوکساپارین دکتر سیدمهدی هاشمی نژاد افزود: خرید و عرضه 40 هزار ویال داروی رمدسیویر برای بیماران کرونایی توسط این مؤسسه در چهار مرحله به طور مستقیم از کارخانه تولیدکننده در تهران و 12 هزار داروی آنوکساپارین و عرضه آن ها به بیماران خراسان رضوی در دو هفته گذشته موجب حضور گسترده مراجعان در داروخانه مرکزی امام(ع) و افزایش زمان انتظار آن ها شده بود.

عرضه 50 داروی بیماران کرونایی در ساختمان به نشر​ وی ادامه داد: در این راستا با همکاری انتشارات آستان قدس رضوی، ساختمان یکی از فروشگاه های کتاب به نشر در خیابان رازی مشهد به طور کامل تخلیه و در اختیار مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای عرضه داروهای بیماران کرونایی قرار گرفت تا بخشی از مراجعان داروخانه مرکزی امام(ع) به طور موقت به این مکان جدید مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین داروهای 1500 بیماران کرونایی در داروخانه مرکزی امام رضا(ع)

تأمین داروهای 1500 بیماران کرونایی در داروخانه مرکزی امام رضا(ع)