مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 13:052021-08-22سياسي

سپاه و بسیج در مشکلات استان دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند


مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه گفت: در بحران های این استان،سپاه و بسیج دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند.

- ، مسلم رحیمی بعد از ظهر امروز یکشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران که در تالار امام خامنه ای مجموعه فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه تشکیل سپاه و تفکر امام (ره) رهبری در این زمینه بر این اساس بوده و خواهد بود که همه بسیجی هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان ادامه داد: حتی در بحران های خوزستان که خبرنگاران حضور دارند، سپاه و بسیج نیز دوشادوش با خبرنگاران حرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 1400 انتخابات سختی بود که دشمن با تمام قوا وارد آن شد، تصریح کرد: قرارگاه هایی که در خارج هدایت می شدند و آنهایی که در داخل آنها را همراهی کردند، همه به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات بودند ولی استانی مثل خوزستان مشارکت انتخابات در آن بالا بود و برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم ورق خورد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان یادآور شد: به همان اندازه که انتخابات مهم بود، اکنون هم شروع دولت مهم است و اینجا دیگر بحث اصولگرا و یا اصلاح طلب مطرح نیست و ازاین رو نباید امیدآفرینی در جامعه فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج در مشکلات استان دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند

سپاه و بسیج در مشکلات استان دوشادوش خبرنگاران حرکت می کنند