مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-22سياسي

دستور رییس کل دادگستری خراسان شمالی برای پیگیری مشکلات بیمارستان ها


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: بسیاری از مشکلات اساسی و بنیادی که این استان در حوزه بهداشت و درمان با آن مواجه است مستلزم پشتیبانی و جلب حمایت همه جانبه مقامات بالادستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین جعفری در بازدید از تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی در مرکز استان و شهرستان ها و در ارزیابی کلی وضعیت بهداشتی و درمانی استان در مقابله با ویروس پزشکی و درمانی به رغم همه این معضلات، عاشقانه و بادل و جان کار می کنند و لازم است از تلاش های تک تک این عزیزان قدردانی شود.

وی در ادامه با احصاء فهرست برخی مشکلات مبتلابه در این حوزه به اولویت های کشور از نگاه مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: همان گونه که معظم له در این خصوص با حساسیت مضاعف اولویت ها را مشخص کرده اند ما نیز در این راستا تلاش کردیم تا با حضور میدانی و بررسی دقیق مشکلات و شناسایی آسیب ها مراتب را در سطوح مختلف پیگیری کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات اساسی و بنیادی که این استان در حوزه بهداشت و درمان با آن مواجه است مستلزم پشتیبانی و جلب حمایت همه جانبه مقامات بالادستی است و دستگاه قضایی به زودی این مشکلات را از طریق وزارتخانه ها و دستگاه های ذی ربط در مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری خراسان شمالی برای پیگیری مشکلات بیمارستان ها

دستور رییس کل دادگستری خراسان شمالی برای پیگیری مشکلات بیمارستان ها