مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-22سياسي

خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ثابت و 200 دستگاه خانگی در کرمان


فرمانده کل سپاه پاسداران دستور خرید یک دستگاه ثابت اکسیژن ساز برای بیمارستان و 200 دستگاه اکسیژن ساز خانگی را صادر کرد و گفت: هزینه مورد نیاز برای کار تا فردا تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ابتدا تا الان جزو استان های هماهنگ و متحد برای مقابله با این بیماری بوده است، گفت: امروز بحث ما طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که از 8 آذر سال 99 در استان کرمان پایه گذاری و شروع شد که در فرآیند این طرح در بحث محدودیت ها مجموعه سپاه و بسیج به کمک نیروی انتظامی آمدند.

سردار معروفی افزود: در حوزه گشت های نظارتی، اطلاعاتی و برای جلوگیری از احتکار، کم کاری و قاچاق همچنین رهگیری، بیماریابی، اقدامات پیش بیمارستانی و اقدامات مراقبتی برای کمک به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر استان نیروهای بسیج را اعزام کردیم.

وی همچنین اظهار کرد: همچنین با کمک و حمایت معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر استان با اعزام نیروهای بسیجی، توزیع بسته های کمک مومنانه بهداشتی و معیشتی را سامان دادیم.

توزیع 571 هزار بسته معیشتی در کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مفتخریم که در یک سال و نیم گذشته توانسته ایم 571 هزار بسته معیشتی به 62 هزار خانواده شناسایی شده تحویل دهیم و از این تعداد 136 هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی برای خانواده های گرفتار این بیماری اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ثابت و 200 دستگاه خانگی در کرمان

خرید یک دستگاه اکسیژن ساز ثابت و 200 دستگاه خانگی در کرمان