مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-22دانش

مقایسه دوره های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی


دنیا از سال 2019 به بعد روال عادی خود را سپری نکرد و با شیوع ویروس کرونا تمامی شغل ها و فعالیت های انسان ها تحت تاثیر این پدیده قرار گرفتند.

- فناوری هایی که پیش از آن برای ما غیر کاربردی تلقی می شدند بعد از شیوع ویروس آنلاین از آغاز سال 2016 تا سال 2021 نزدیک به 25 استاد زبان شناسی از دانشگاه های مختلف دنیا بر روی تاثیر کلاس های آنلاین بر روی یادگیری زبان دوم کار کردند.

در این بین تحقیقاتی که ما بین سال های 2016 تا 2018 صورت گرفت نشان داد دوره های آنلاین زبان انگلیسی به دلیل خلل های موجود در فناوری های حال حاضر با کاستی هایی مواجه است ولی با این وجود تاثیری بالاتر از 56 درصد را به همراه دارند.

این تحقیقات بعد از همه گیری ویروس کرونا با سرعت  و دقت بیشتری صورت گرفتند و نشان دادند آموزش زبان دوم در میان کسانی که از تکنولوژی مناسب استفاده می کنند تا 78 درصد موفق بوده است.

تحقیقات نشان داده چندین عامل بر روی این موفقیت تاثیر مثبت داشته است؛ زمان کافی برای تمرین دروس مهیا می باشد زبان آموزان در حین یادگیری زبان انگلیسی در یک محیط آشنا و مناسب قرار دارند زبان آموز تنها در حین کلاس با استاد در ارتباط نیست بلکه در طی روز نیز می تواند با استاد خود در ارتباط باشد فشار حضور هم کلاسی ها و ترس از اشتباه در میان زبان آموزان کمتر است تمرکز اساتید بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه دوره های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی

مقایسه دوره های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی