مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-22سياسي

تجهیزات نیروی دریایی ارتش را احیا کردیم


فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه تجهیزات نداجا را احیا کردیم گفت: حضور در دریای سرخ و اقیانوس اطلس بیانگر دانش و توانمندی نیروی انسانی متخصص و متعهد نیروی دریایی ارتش است.

- ، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: روزی که فرمانده کل ارتش بنده را جهت فرماندهی نیروی دریایی احضار کردند، به بنده گفتند یکی از ارزش هایی که موجب انتخاب شما در این سمت شد، این بود که در صف هیچ صنفی نایستادید و همواره در سلسله مراتب فرماندهی و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا قرار داشتید و امروز نیر بنده از این حیث که تدبیر و دستور فرمانده معظم کل قوا اجرا می شود خرسند هستم.

وی افزود: خدا را شاکرم که تا آخرین ساعاتی که این تغییر در نیروی دریایی بخواهد اتفاق بیفتد بنده در همان مسیر سلسله مراتب فرماندهی و تبعیت از ولایت بودم و لحظه ای از این ارزش دور نشدم.

فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در این دوره 4 ساله ظرفیت ها و تلاش های فزاینده ای را برای سازماندهی و ساخت درونی نیروی دریایی که یکی از حوزه های فعالیتی ما محسوب می شد و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشت انجام دادیم و در حوزه ساخت درونی بر روی نیروی انسانی اهتمام ویژه ای کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات نیروی دریایی ارتش را احیا کردیم

تجهیزات نیروی دریایی ارتش را احیا کردیم