مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-22سياسي

تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار افزایش سهمیه واکسن کرونا به استان شد و گفت: تعداد واکسن تخصیصی پاسخگوی نیازها نیست و کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مصلی ساری با اظهار اینکه امکانات لازم و فضا برای طرح واکسیناسیون در اختیار بسیج و علوم پزشکی استان قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه طرح واکسیناسیون به خوبی در حال اجرا است.

وی با اشاره به کم بودن تعداد واکسن های تخصیص یافته خواستار تسریع در ارسال و تهیه واکسن شد و گفت: خوشبختانه متقاضیان تزریق واکسن بومی برکت بسیار بهتر از دیگر انواع آن است.

وی گفت: در برخی از استان ها که شرایط کرونایی در آن بحرانی است، شرط سنی تزریق واکسن را یا برداشتند و یا کاهش دادند اما شرط سنی تزریق واکسن در مازندران همچنان بالا است.

آیت الله لایینی از مسئولان خواست نسبت به پایین آوردن نصاب سنی برای تزریق واکسن اقدام کنند تا هرچه زودتر مردم برابر بیماری کرونا ایمن شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان اظهار داشت: در این مرحله به همت خیریه آبشار عاطفه ها و ستاد برگزاری نمازجمعه دو هزار و 500 بسته معیشتی هر یک به ارزش 250 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است

تعداد واکسن تخصیصی به مازندران کم است