مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-22سياسي

فعالیت اولین شهرک زیست فناوری کشور کلید خورد


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: اولین شهرک زیست فناوری کشور در استان بوشهر با انتشار فراخوانی جهت حضور شرکت‎ها در این شهرک، فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از تصویب ایجاد شهرک زیست فناوری استان بوشهر به عنوان نخستین شهرک کشور در این زمینه، با تشکیل شورای زیست فناوری با حضور کارشناسان مجرب ارزیابی، فراخوان لازم برای سرمایه گذاری شرکت های زیست فناوری در این شهرک انجام شد.

وی بیان کرد: شهرک زیست فناوری استان بوشهر در بخش دلوار شهرستان تنگستان در زمینی به مساحت 70 هکتار ایجاد شده که به دلیل قرار گرفتن در منطقه ساحلی، فرصت بی نظیری برای علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه زیست فناوری به وجود آورده است.

دکتر حبیبی، با مهم دانستن شهرک زیست فناوری دریایی اظهار کرد: به عقیده بسیاری از دانشمندان، دریا در آینده نه چندان دور به دلیل تاثیرگذاری بالا در حوزه سلامت و بهداشت و درمان به یک داروخانه ارزشمند تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از فراخوان انجام شده در زمینه جذب شرکت ها، هم اکنون کار بررسی توسط شورای زیست فناوری با همکاری استانداری، کارشناسان، متخصصان حوزه زیست فناوری، استادان دانشگاه ها و شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در حال انجام است که در صورت گرفتن تایید نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اولین شهرک زیست فناوری کشور کلید خورد

فعالیت اولین شهرک زیست فناوری کشور کلید خورد