مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:562021-08-22سياسي

راه اندازی دو استراحتگاه برای همراهان بیماران کرونایی در مشهد


مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: دو استراحتگاه در دو بیمارستان مشهد برای ارائه خدمت به همراهان بیماران کرونایی راه اندازی شد.

- به گزارش، با ارائه خدمتی جدید، دو محل را برای خدمت رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان قائم (عج) و اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ایجاد کرد.

این دو مکان که به همت بنیاد کرامت رضوی تجهیز و راه اندازی شده، شرایط مناسبی برای میزبانی از همراهان بیماران فراهم خواهد کرد.

رصد میدانی مشکلات همراهان بیماران هادی غلامی در این باره گفت: با اوج گرفتن موج پنجم کرونا و تجمع همراهان بیماران جلوی درب بیمارستان ها برای پیگیری امور درمانی آنان، شاهد شلوغی و تجمع در این اماکن هستیم در حالی که در این شرایط بحرانی، حضور بی مورد خانواده ها در اماکن پرخطر درمانی، موجب افزودن بر آمار مبتلایان و تشدید اوضاع می شد.

وی ادامه داد: با رصد میدانی اوضاع دشوار و سرگردانی همراهان بیماران، آستان قدس رضوی برای حل این مشکل وارد عمل شد و نسبت به آماده سازی دو مکان برای اسکان و پذیرایی همراهان اقدام کرد.

میزبانی از همراهان بیماران مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک استراحتگاه به ظرفیت روزانه 200 نفر به تفکیک زن و مرد با برخورداری از همه امکانات اسکان و پذیرایی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دو استراحتگاه برای همراهان بیماران کرونایی در مشهد

راه اندازی دو استراحتگاه برای همراهان بیماران کرونایی در مشهد