مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:282021-08-22پزشكي

هیئت های عزاداری شاخص زنجان نهایت همکاری را با علوم پزشکی کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ګفت: هیئت های شاخص استان در عزاداری نهایت همکاری را با علوم پزشکی استان داشتند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با انتقاد از اینکه برخی از هیئت های مذهبی در استان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکردند، گفت: با این هیئت ها برخورد لازم صورت می گیرد و پرونده آین هیئت ها باز است.

وی همچنین اظهار داشت: هیئت های شاخص استان هم در عزاداری نهایت همکاری را با علوم پزشکی استان داشتند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین گردش ویروس در کشور دلتا است، گفت: خوشبختانه درگیری مردم استان به این ویروس بسیار پایین است.

قزلباش با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان بسیار کاهش یافته است، تاکید کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به 50 تا 51 درصد رسیده است.

وی گفت: مراسم یوم العباس در استان زنجان با ا مدیریت بسیار خوب و همدلی و همکاری حسینیه اعظم برگزار نشد و این مهم برای دانشگاه علوم پزشکی بسیار خوب بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه گزارشی در فضای مجازی در خصوص آمار بالای مرگ و میر در زنجان در زمینه بیماران کرونایی منتشر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های عزاداری شاخص زنجان نهایت همکاری را با علوم پزشکی کردند

هیئت های عزاداری شاخص زنجان نهایت همکاری را با علوم پزشکی کردند