مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-22پزشكي

تبلیغات کاذب در روش تمرینی EMS سلامت مردم را هدف گرفته است!


تبلیغات کاذب در روش تمرینی EMS سلامت مردم را هدف گرفته است! محسن صاحبی دکتری فیزیولوژی ورزشی گرایش عصب و عضله: EMS مخفف Electrical Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات، تکنولوژی جدیدی است که در آن یک جلیقه تمرینی پوشیده می شود و الکترود هایی روی گروه های عضلانی قرار می گیرد.

در یک فعالیت ورزشی، از مغز تکانه های عصبی به عضلات ارسال و باعث انقباض و در نتیجه انجام حرکت می شود؛ در روش تمرینی ای ام اس EMS به علت تلفیق فشار دستگاه با تمرینات معمول، این دستورات هم از طریق مغز و هم از طریق الکترود ها به صورت همزمان به عضلات ارسال و اعمال می شوند.

ترکیب انقباض های ارادی عضلات در تمرین معمول و هم چنین فعال سازی تمام گروه های عضلانی به طور همزمان در ای ام اس باعث می شود که تمرین در مدت زمان کوتاه تر و با فشار بیشتری انجام گیرد.

به طور خلاصه می توان گفت EMS روشی است با بازدهی بسیار بالا برای کل بدن که می تواند در 2 یا 3جلسه 20 دقیقه ای در هفته شما را به اهداف مختلف تمرینی خود برساند.

البته سوابق تاریخ کهن برای این روش بیان شده است، اما از سال 2009 دستگاه های تمرینی EMS در کشور های پیشرفته مانند آلمان ساخته و به بازار عرضه شد.

با معرفی و فراگیر شدن این روش تمرینی، شاهد تبلیغات اشتباه در شبکه های اجتماعی هستیم، تبلیغاتی که یک هدف مشخص دارد: کسب درآمد به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات کاذب در روش تمرینی EMS سلامت مردم را هدف گرفته است!

تبلیغات کاذب در روش تمرینی EMS سلامت مردم را هدف گرفته است!