مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-22ورزشي

ابقای رییس هیات گلف کرمانشاه


الهام اکبری با رای اعتماد دوباره اعضای مجمع، برای مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات گلف استان کرمانشاه ابقاء شد.

- ایسنا/کرمانشاه الهام اکبری با رای اعتماد دوباره اعضای مجمع، برای مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات گلف استان کرمانشاه ابقاء شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیات گلف استان کرمانشاه ظهر امروز(31 مرداد) بدون حضور نماینده ای از فدراسیون و با تفویض اختیار صورت گرفته به مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع الهام اکبری و بهنام بسامی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات گلف استان کرمانشاه بودند که پس از عدم حضور بهنام بسامی – به منزله انصراف – در مجمع، رای گیری برای انتخاب تنها کاندیدای باقی مانده انجام گرفت و در نهایت الهام اکبری با کسب تمامی آراء 13 عضو مجمع انتخاباتی ریاست هیات گلف استان برای مدت چهارسال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

رییس هیات گلف استان پیش از شروع رای گیری ضمن تشریح عملکرد چهار ساله خود در این هیات اظهار کرد: از سال 1392 که کار را آغاز کردیم، برنامه هایی برای معرفی این رشته به مردم استان در دستورکار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا، با ساخت زمین های مینیاتوری و قابل حمل برای انتقال به مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس، آموزش مینی گلف را در این اماکن شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابقای رییس هیات گلف کرمانشاه

ابقای رییس هیات گلف کرمانشاه