مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:152021-08-22پزشكي

مجازات تخلف از قوانین قرنطینه برای مبتلایان به کووید در ایالت می سی سی پی


دپارتمان بهداشت ایالت می سی سی پی در آمریکا در بیانیه ای به همه افراد مبتلا به کروناویروس اعلام کرد که باید دست کم 10 روز پس از تشخیص ابتلا به این ویروس در قرنطینه به سر ببرند و در صورت عدم رعایت مقررات مزبور به پنج سال حبس و جریمه نقدی تا سقف 5000 دلار محکوم می شوند.

- مجازات تخلف از قوانین قرنطینه برای مبتلایان به کووید در ایالت "می سی سی پی" دپارتمان بهداشت ایالت می سی سی پی در آمریکا در بیانیه ای به همه افراد مبتلا به کروناویروس اعلام کرد که باید دست کم 10 روز پس از تشخیص ابتلا به این ویروس در قرنطینه به سر ببرند و در صورت عدم رعایت مقررات مزبور به پنج سال حبس و جریمه نقدی تا سقف 5000 دلار محکوم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر موارد جدید ابتلای روزانه در می سی سی پیِ آمریکا به بالاترین تعداد ثبت شده در دوران پاندمی رسیده است.

بر اساس داده های دانشگاه جانز هاپکینز ، روز جمعه میانگین هفت روزه موارد جدید ابتلا به کووید 19 در این ایالت به 4316 تن رسید که این تعداد تقریباً دو برابر بالاترین تعداد مبتلایان مربوط موج دوم در ژانویه امسال است.

عدم رعایت قرنطینه خانگی در دوران ابتلا به کووید 19 در آمریکا می تواند جریمه 500 دلاری یا حبس شش ماهه را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات تخلف از قوانین قرنطینه برای مبتلایان به کووید در ایالت می سی سی پی

مجازات تخلف از قوانین قرنطینه برای مبتلایان به کووید در ایالت می سی سی پی