مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:072021-08-22اجتماعي

خراسان رضوی/ترافیک سنگین در جاده طرقبه و شاندیز به رغم مسدود بودن مسیر


با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این تعطیلی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان داده نمی شود.

در مجموع، - با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این تعطیلی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان داده نمی شود.

در مجموع، 15 آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

رییس پلیس راهور طرقبه و شاندیز در استان خراسان رضوی گفت: به رغم ممنوعیت ورود خودرو به این شهرستان در حال حاضر ترافیک در ورودی آن سنگین است.

سرهنگ سلیمان ایزدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و در راستای پیشگیری از ترددهای غیرضروری از 25 مرداد مسیر ورودی به شهرستان طرقبه و شاندیز بسته شده است.

وی ادامه داد: با مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا، این تعطیلی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان داده نمی شود.

رییس پلیس راهور شهرستان طرقبه و شاندیز با اشاره به وجود درخواستهای بسیار برای ورود به این شهرستان و ترافیک سنگین در ورودی آن از شهروندان خواست با توجه به بسته بودن ورودی های این شهرستان از تردد و اصرار به ورود به محدوده طرقبه و شاندیز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ترافیک سنگین در جاده طرقبه و شاندیز به رغم مسدود بودن مسیر

خراسان رضوی/ترافیک سنگین در جاده طرقبه و شاندیز به رغم مسدود بودن مسیر