مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22اجتماعي

استمرار محدودیت های ترافیکی در کردستان/کاهش 11 درصدی ترددها


رییس پلیس راهور کردستان از کاهش 11 درصدی ترددها بعد از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان خبر داد و گفت: طرح ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

- برزو مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: افزایش شیوع کرونا و ورود به پیک های جدید این ویروس موجب شد که ستاد کرونا ممنوعیت هایی را اعلام کند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس هر شخصی باید با پلاک مربوط به آن شهر تردد کند و در غیر این صورت اعمال قانون خواهد شد، افزود:از زمان شروع محدودیت های تردد در محورهای ورودی و خروجی استان کردستان 11 درصدی نسبت به مدت مشابه هفته گذشته کاهش داشته است.

رییس پلیس راهور کردستان افزود: این طرح در همه مسیرهای ورودی استان از سمت استان های کرمانشاه، همدان، زنجان و آذربایجان غربی اجرا می شود.

مرادی با تاکید براینکه طرح ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: ورود خودروهای غیربومی در حال حاضر از 4 مسیر و مبادی ورودی استان مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: اکثر پلاک های غیر بومی که در کردستان تردد می کنند مسافر نبوده و ساکن این استان هستند، اما نسبت به تعویض پلاک های خود اقدام نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار محدودیت های ترافیکی در کردستان/کاهش 11 درصدی ترددها

استمرار محدودیت های ترافیکی در کردستان/کاهش 11 درصدی ترددها