مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-22سياسي

توان بالای مدیریتی و تسلط به اقتصاد از ویژگی های خاندوزی است


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: توان بالای مدیریتی و تسلط به اقتصاد از ویژگی های خاندوزی برای تصدی وزارت اقتصاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدعلی افتخاری اشاره به ویژگی های شخصیتی و برنامه های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم، اظهارداشت: طبق سخنان رییس جمهور، بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار دولت قرار گرفته و در این راستا مشاهده می کنیم برای وزارتخانه اقتصاد و دارایی یک مدیر جوان انقلابی، متعهد و جهادی انتخاب شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با تاکید بر اینکه دکتر خاندوزی متخصص اقتصاد بوده و سوابق علمی و عملی ارزشمندی در کارنامه دارد، بیان داشت: انگیزه، نشاط و توان بالایی مدیریتی در ایشان می تواند فرصتی مغتنمی برای این وزارتخانه در تحقق اهداف اقتصاد کلان باشد.

 معاون وزیر اقتصاد به ارزیابی و خصوصیات برنامه های خاندوزی برای این وزارتخانه  پرداخت و عنوان کرد: این برنامه ها در 10 سرفصل کلان تهیه شده که نشان از اشراف وی به موضوعات کلان و دغدغه های اقتصاد دارد.

وی شناسایی و احصای عارضه های اقتصاد را گام نخست برای فائق آمدن به مشکلات دانست و افزود: تجربه ارزشمند دکتر خاندوزی در این زمینه، ایشان را از دیگر افراد متمایز کرده است و با تدوین راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بالای مدیریتی و تسلط به اقتصاد از ویژگی های خاندوزی است

توان بالای مدیریتی و تسلط به اقتصاد از ویژگی های خاندوزی است